Reklama suplementów diety w orzecznictwie

Dodano: 23 kwietnia 2019

Sprawdź, co może zakwestionować organ kontrolny

Przegląd orzecznictwa pokazuje, że nieprawidłowe reklamy suplementów diety to jedne z najczęstszych przyczyn nakładania kar finansowych. Reklama suplementów diety musi spełniać określone wymagania prawne i chociaż są one zdecydowanie mniej restrykcyjne niż zasady reklamy produktów leczniczych, producenci – jak pokazuje orzecznictwo – najczęściej popełniają bardzo podobne błędy.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"

Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
  • Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
  • Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Najnowszy numer

Nr 66 - Kwiecień 2024

okładka AJM66

Przeprowadzenie kontroli żywności przez organy upoważnione, część 1

Dostępny w wersji elektronicznej