Reklama wprowadzająca konsumenta w błąd
Zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji taką reklamą jest ta wprowadzająca konsumenta w błąd i mogąca przez to wpływać na podejmowane przez niego decyzje w sprawie nabywania określonych towarów i usług.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"
Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
- Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
- Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
- Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.
Logowanie
Podobne artykuły
Zobacz również
Najnowszy numer
Nr 73 - Listopad 2024
Wykrywanie alergenów: zanieczyszczenia krzyżowe, część II
Dostępny w wersji elektronicznej