Clean label, czyli czego chcą konsumenci

Dodano: 2 grudnia 2019
Clean label, czyli czego chcą konsumenci

Konsumenci coraz głośniej komunikują producentom, czego oczekują: nie chcą sztucznych słodzików, barwników ani konserwantów, ani genetycznie modyfikowanych składników i wysoko przetworzonych produktów. Clean label już dawno przestało być modą, to poważny trend, z którym przyjdzie zmierzyć się producentom żywności.

Eksperci od marketingu żywności  i stratedzy od rozwoju rynku nie mają wątpliwości. Każdy producent, który zignoruje ten trend, zrazi do siebie olbrzymią grupę klientów. Jak ważne jest zasada clean label wiedzą małe, lokalne firmy czy start-upy z branży spożywczej, dla których wejście na rynek możliwe było tylko dlatego, że wprowadziły reguły clean label.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"

Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
  • Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
  • Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Najnowszy numer

Nr 14 - styczeń 2020

okładka numer 14

BRC GLOBAL STANDARD dla opakowań – zmiany wprowadzone w 6 wersji

Dostępny w wersji elektronicznej