Praktyczny przewodnik dla producentów żywności: jak wdrożyć wymagania EAA w sklepie internetowym, materiałach informacyjnych i obsłudze klienta

W 2025 roku zaczynają obowiązywać przepisy wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności (European Accessibility Act, EAA), które obejmują także sprzedawców internetowych oferujących produkty spożywcze. Chociaż dyrektywa nie dotyczy bezpośrednio procesów produkcyjnych, jej wpływ na sposób prezentowania produktów i kontaktowania się z klientem online będzie znaczący. Dla producentów żywności, którzy prowadzą sklepy internetowe lub współpracują z dystrybutorami w e-commerce, oznacza to konieczność wdrożenia szeregu zmian.
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"
Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
- Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
- Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
- Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.
Logowanie
Podobne artykuły
Zobacz również
Najnowszy numer
Nr 81 - Lipiec 2025

Nowe białko, nowe ryzyko. Jak informować o potencjalnej alergii, gdy składnik nie jest na liście alergenów UE?
Dostępny w wersji elektronicznej