Sprzedaż żywności przez Internet - część II

Dodano: 2 października 2020
Sprzedaż żywności przez Internet - część II

Okres obowiązywania obostrzeń związanych  koronawirusem przestawił wielu klientów na zakupy on line. Sprzedaż żywności przez Internet mocno wzrosła i nowe nawyki będą się zapewne utrzymywały. Wiele firm przenosi handel w świat wirtualny bądź rozbudowuje istniejące już zaplecze. Małe firmy mogą wiele zyskać na takim rozwiązaniu, ponieważ ich proces decyzyjny jest krótszy i sprawniejszy. Dodatkowo lokalne firmy stwarzają klientom poczucie kontaktu, mogą mieć krótszy czas dostawy oraz szybszą komunikację z klientami.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"

Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
  • Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
  • Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Najnowszy numer

Nr 80 - Czerwiec 2025

2025-06-07 21_20_26-4 AJM 0080.pdf - Adobe Acrobat Reader (64-bit)

RNAi w roślinach genetycznie modyfikowanych: nowe podejście, nowe wyzwania

Dostępny w wersji elektronicznej