Innowacje w żywności — Design Thinking

Dodano: 4 czerwca 2022

Nowe podejście do innowacji w branży spożywczej — podejście Design Thinking kwestionuje silną orientację na produkt, która wciąż jest silnie zaznaczona w przemyśle spożywczym. Badacze zachowań konsumenckich są głęboko przekonani, że podejście oparte na orientacji na produkt powinno odejść do lamusa. Innowacje w sektorze spożywczym powinny być znacznie bardziej zorientowane na użytkownika.

Pozostało jeszcze 98% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"

Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
  • Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
  • Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Najnowszy numer

Nr 73 - Listopad 2024

okładka AJM73

Wykrywanie alergenów: zanieczyszczenia krzyżowe, część II

Dostępny w wersji elektronicznej