Jak radzić sobie z nieuczciwą konkurencją na rynku żywnościowym czyli problem niezgodnego z prawem naśladownictwa produktów*[1]

Dodano: 6 maja 2019

Wprowadzenie na rynek produktu jest przedsięwzięciem skomplikowanym, które wymaga nie tylko odpowiednio dużego nakładu finansowego, ale także i poświęcenia ogromnej ilości czasu. Gdy jednak uda nam się ten proces zakończyć z sukcesem i nasz produkt zdobędzie właściwą sobie renomę i rozpoznawalność, mogą rozpocząć się problemy z chęcią jego bezprawnego kopiowania przez inne podmioty. Zdarzają się sytuacje, gdy nasz konkurent rozpoczyna wytwarzać łudząco podobne wyroby, z charakterystycznym dla nas opakowaniem, a także stosować na nich bardzo podobną nazwę, czy też bardzo zbliżone do naszych materiały reklamowe. Co wtedy zrobić? Jakie kroki prawne może podjąć przedsiębiorca, któremu z takim problemem przyszło się mierzyć?

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"

Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
  • Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
  • Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Najnowszy numer

Nr 73 - Listopad 2024

okładka AJM73

Wykrywanie alergenów: zanieczyszczenia krzyżowe, część II

Dostępny w wersji elektronicznej