Prawo kontra marketing

Dodano: 1 sierpnia 2021
Prawo kontra marketing

Jak atrakcyjnie nazywać produkty pochodzenia roślinnego i nie łamać prawa?

Według raportu „Jak odżywiają się Polacy? Kukuła Healthy Food 2020” już 10 proc. Polaków między 18 a 65 rokiem życia jest wegetarianami, a 4 proc - weganami. Kolejne 10 proc. planuje wypróbować dietę wegetariańską jeszcze w tym roku. Tendencję do zmniejszenia spożywania mięsa odnotował też raport “Rolnictwo 2019” opublikowany w lipcu 2020 r. przez Główny Urząd Statystyczny, wskazując na 2 proc. spadek poziomu spożycia mięsa na osobę.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Dołącz do prenumeratorów magazynu

"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"

Sprawdź ofertę »
W serwisie znajdziesz:
  • Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
  • Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
  • Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.

Logowanie

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła


Najnowszy numer

Nr 66 - Kwiecień 2024

okładka AJM66

Przeprowadzenie kontroli żywności przez organy upoważnione, część 1

Dostępny w wersji elektronicznej