Oznaczenia geograficzne
Oznaczenia geograficzne odgrywają szczególną rolę przede wszystkim w marketingu handlowym. Producenci, którzy wykorzystują je do oznaczania swoich produktów, podkreślają w ten sposób związek produktu z danym krajem, regionem lub miejscowością, co często jest dla kupującego głównym czynnikiem podczas wyboru towaru. Oznaczeniem geograficznym jest oznaczenie słowne, odnoszące się bezpośrednio lub pośrednio do nazwy miejsca, miejscowości, regionu lub kraju (terenu), które identyfikuje towar jako stamtąd pochodzący, jeżeli określona jakość, dobra opinia lub inne cechy są przypisywane przede wszystkim pochodzeniu geograficznemu tego towaru.
Odsłuchaj ten odcinek a więcej szczegółowych informacji znajdziesz w serwisie https://bezpieczenstwozywnosci.wip.pl
Dołącz do prenumeratorów magazynu
"Bezpieczeństwo żywności w praktyce"
Sprawdź ofertę »- Informacje, o wszystkich zmianach przepisów, norm polskich lub europejskich, które mają związek z bezpieczeństwem żywności.
- Poznasz trendy żywnościowe, a także praktyczne wskazówki, dzięki którym łatwiej będzie Ci zdobyć certyfikaty jakości lub oznakować produkty.
- Gotowe wzory dokumentów i pomoc eksperta.